Reklamacije i zamjena robe

Reklamacija robe

Kupac je dužan prilikom preuzimanja pregledati pakiranje pošiljke. U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu (takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke) ili iz nekog razloga postoji sumnja da pošiljka nije kompletna, molimo kupca da pošiljku ne preuzima već nas informirajte o tome najkasnije idući radni dan na e-mail adresu: info@marina-group.hr.

Ukoliko dostavom dobijete proizvod koji ima vidljivi nedostatak imate pravo na reklamaciju. U slučaju reklamacije obavezno je u navedenom obrascu opisati oštećenje uočeno na artiklu.

Također ako tijekom razdoblja jamstva uočite na zaprimljenim artiklima nedostatke, možete vratiti proizvod na reklamaciju. Duljina jamstvenog roka je regulirana važećim odredbama zakona i traje 24 mjeseca. Jamstveni rok počinje danom preuzimanja robe. Reklamirani artikal biti će predan u reklamacijski odjel koji ocjenjuje opravdanost reklamacije. Ako je oštećenje proizvodna greška, reklamacija će biti prihvaćena, no naša tvrtka ne odgovara za oštećenja nastala prilikom nepravilne uporabe ili neodržavanja artikla. 

U slučaju reklamacije uvažene sa strane Reklamacijskog odjela poštarinu za povrat pošiljke snosi obrt Marina-group. U tom slučaju molimo da nam potvrdu o slanju pošiljke sa vidljivim iznosom plaćene poštarine proslijedite na email adresu: info@marina-group.hr.

Postupak za popunjavanje obrasca:

Upišite obavezno Vaše IME i PREZIME, te e-mail adresu.

U polje PREDMET upišite REKLAMACIJA

U polje VAŠA PORUKA navedite sljedeće podatke:

  1. Navedite šifru artikla koji želite reklamirati, broj računa kao dokaz kupnje, te koji je razlog reklamacije.
  2. Popunite broj Vašeg bankovnog računa u IBAN formatu t.j. HR+19 brojeva. Broj računa je obavezan podatak, jer ukoliko na zalihi nemamo proizvod za zamjenu, novac vam vraćamo na navedeni račun. Ako niste vlasnikom navedenog računa, u napomenu ispod napišite ime i prezime vlasnika računa.
  3. U napomeni u obrascu napišite da li ste zainteresirani za zamjenu ili povrat novca. U slučaju zamjene molimo točno opisati što želite za zamjenu (šifru proizvoda i veličinu). U slučaju da želite reklamirati oštećenu robu u isto polje opišite predmetno oštećenje.

Zamjena i vraćanje

Pravo na zamjenu robe ili povrat novca imaju svi kupci koji ispune u dnu ove stranice navedeni obrazac za povrat robe i vrate nam je natrag u roku 14 kalendarskih dana od primitka pošiljke. 

Artikle je potrebno vratiti u neoštećenoj originalnoj ambalaži sa svim originalnim etiketama dodatno zapakirane u paket ili vrećicu za transport kako se ne bi oštetilo originalno pakiranje.

Kada popunjen obrazac pošaljete online, kurir iz HP Express kurirske službe dobit će nalog za preuzimanje pošiljke i doći će je preuzeti na adresu gdje Vam je i isporučio robu. Troškove vraćanja robe snosi kupac (osim iznimnih slučajeva kada je od nas zaprimio neispravnu robu).

Ukoliko kurir ne preuzme pošiljku u roku 48 sati molimo kontaktirajte nas na mail adresu: info@marina-group.hr ili na broj telefona: 091/7688-880.

Na pošiljci obavezno mora pisati “za: Marina-group”, vl.Marina Roglić,  Mandrovićeva 3a, 10000 Zagreb.

Slanje novog artikla ili povrat novca radimo tek po primitku vraćenog artikla, kada utvrdimo da je vraćeni artikl nenošen i neoštećen. Za zamjensku narudžbu troškove poštarine snosi Andart design. Ukoliko roba nije u odgovarajućem stanju ili nam je poslana poslije 14 dana od njenog primitka (odlučujući je datum kada ste ispunili obrazac za povrat robe), pošiljku ćemo uz prethodnu obavijest vratiti na adresu kupca.

Postupak za popunjavanje obrasca:

Upišite obavezno Vaše IME i PREZIME, te e-mail adresu.

U polje PREDMET upišite ZAMJENA ARTIKLA

U polje VAŠA PORUKA navedite sljedeće podatke:

  1. Navedite šifru artikla koji želite vratiti, broj računa kao dokaz kupnje, te koji je razlog zamjene.
  2. Popunite broj Vašeg bankovnog računa u IBAN formatu t.j. HR+19 brojeva. Broj računa je obavezan podatak, jer ukoliko na zalihi nemamo proizvod za zamjenu, novac vam vraćamo na navedeni račun. Ako niste vlasnikom navedenog računa, u napomenu ispod napišite ime i prezime vlasnika računa.
  3. U napomeni u obrascu napišite da li ste zainteresirani za zamjenu ili povrat novca. U slučaju zamjene molimo točno opisati što želite za zamjenu (šifru proizvoda i veličinu). U slučaju da želite reklamirati oštećenu robu u isto polje opišite predmetno oštećenje.